تخطى إلى المحتوى
الرئيسية » قصص سكس » قصص سكس فيس بوك فضائح و نيك

قصص سكس فيس بوك فضائح و نيك

قصص و تجارب سكس حقيقية واقعية على الفيس بوك مواقع التواصل الإجتماعي بالطبع ساهمت بشكل كبير في التعارف والجنس وهي الآن الوسيلة الأولى للبحث عن المتعة وبالطبع كلنا نستخدمها وسنعرض لكم الآن قصص جنسية حقيقية حدثت على الفيس بوك.

قصص سكس فيس بوك

القصة الاولى : ” انا و مطلقات وأرامل وشراميط “

ومن هنا شاهد أجمل قصص سكس المخطوبين
اسمي محمود من مصر عمري 35 عام ومتزوج واشعر بملل في علاقتي الزوجية , في احد الأيام وجدت اضافة من أكاونت اسمه يوحي بأنه لقواد , لم اقبل الإضافة ولم اتحدث معه , حتى وجدت منه رسالة بعد يومين من رفضي لطلب الصداقة , نص الرسالة , انت الخسران انا كنت هدخلك الجنة , شدتني العبارة فرديت على الرسالة وقلت له آسف لكن لا استطيع قبول الرسالة بسبب إسم الاكونت الخاص بك , رد علي وقال لي انا امرأة مطلقة شهوانية اعشق الجنس و الإنحلال , قلت اكيد هي عمليه نصب او شخص يختبرني قلت لها والمطلوب , قالت لي : قابلني في مكان وميعاد محدد , ذهبت في المكان و الميعاد وجلست في سيارتي بعيدا حتى ارى ما إذا كان شخص يعرفني ام انه الامر جاد , وجدت هاتفي يرن فرددت عليه وسمعت صوت سيدة تقول لي انا وصلت اين انت , نظرت في المكان المحدد فوجدت امراة منتقبه قلت لها انتي المنتقبه قالت لي نعم قلت لها انا امامك بنهاية الشارع ووصفت لها السيارة , أتت الي وركبت وقالت لي هاي بصوت دلوع وضحكت , قلت لها ايه حكايتك ,قالت لي انا مطلقة اعشق الجنس للجنس احب الحرية والإنطلاق وتعرفت على مطلقات وأرامل مثلي ننظم حفلات واعجبتني صورتك فأردت ضمك لحفلاتنا , قلت لها موافق , قالت لي سأرسل لك العنوان و الميعاد بعد دقائق وفتحت باب السيارة وخرجت وركبت تاكسي , بعد دقائق وصلني العنوان والميعاد في رسالة وكان بعد اسبوع في الاسكندرية , انتظرت بفارغ الصبر حتى اتي اليوم فأستعديت كاني عريس وسافرت الى هناك , فيلا بمكان هادئ يوجد حرس بالخارج وغفير يبدو ان المكان يخص شخص مهم او رجل اعمال , قلت على الباب للحارس , انا محمود كذا كما قالت لي , فقال لي تفضل وفتح البوابه , مررت بسيارتي في ممر ضيق طويل محاط بأشجار قصيرة وصلت حتى نهايته لأجد مفاجأة , بالفعل شعرت انني بالجنة سيدات شبه عرايا على حمام سباحة بمجرد رؤيتي تعالت الضحكات وأتت لي احدهن مسرعة وأشارت لي على صدرها تقول لي انا كانت بالفعل أجملهن كانت اشبه بالحورية , جسم جميل شعر جميل بيضاء ضحكتها فاتنة كانو 5 سيدات أحدهن نسبح واخرى تلعب بساقيها في الماء وثالثة نائمة تستمتع بالشمس , ورابعة تجلس على كرسي تشرب عصير , قالت لي اخلع ملابسك , وجدت نفسي بدون تفكير أخلع ملابسي غير مصدق ما يحدث , انا اتمنى ممارسة الجنس لكن هذا اكثر مما اتمنى بكثير , كنت ببوكسر قصير شيك اشارت للسيدات اشارة فخلعن ملابسهم تماما , ووقفو بجوار بعضهن وهي ايضا , وأشارت لزبي فبلا تردد خلعت ملابسي , اقترب الحوريات مني وبدأو يتحسسون جسدي بالكامل وهي امسكت زبي ووضعته بفم احدهن وانا قلبي يرقص ويرتعش , احدهن تعض مؤخرتي وأخرى تمص زبي وثالثة تمص صدري , قالت لي السيدة نام على الأرض ودفعتني في صدري فنمت وجلست هي على وجهي واخري على زبي شعرت بزبي في كسها وانا الحس كس وطيز سيدة الفيس بوك , واستمر الوضع لمدة ساعة وزبي من كس هذه لطيز أخرى حتى قذفت حمم زبي الملتهبه واخذو يتسارعون على مص ولحس مني زبي ثم انصرف الجميع فجاة فأرتديت ملابسي واتصلت بي السيدة وقالت لي سأتصل بك ثانية عندما انظم حفلة اخرى إذهب الأن واعتذرت من طريقتها بأسلوب رقيق , ذهبت غير مصدق ما يحدث هل كنت احلم , هل هذا حدث بالفعل , لكنه حدث .

قصص سكس فيسبوك

القصة الثانية : تجربة جنسية مع فتاة على الفيس بوك

انا محمد 30 سنة مش متجوز بدور على الجنس من زمان ومش عارف اوصل له , اضفت بنت عجبتني صورها كالعادة وبعت لها رسالة كلاسيكة ” ممكن نتعرف ونكون اصدقاء ” وجدتها ردت في الحال : معاك دينا , قلت لها انا محمد 30 سنة من طنطا زيك عجبتني صورك وحبيت اتعرف عليكي , قالت لي وانت عايز تعرف بنات صغيره ليه وضحكت , قلت لها عجبتيني , قالت لي انا مامت اللي في الصور دي انا هحذف الرسائل ونتكلم فون , اكتب لي رقمك , كتبت الرقم فاتصلت بي وقالت لي في بداية المكالمة مش عيب عليك عايز تتعرف على بنت عندها 15 سنة , قولت لها : معلش بقى اصل بنتك حلوة اوي , ضحكت وقالت لمامتها , قولتلها عندك كام سنة , قالت لي 36 , قولتلها عايز اقابلك , قالت لي كمان شوية جوزي ينزل الشغل وبنتي في المدرسة , قولت لها هجيلك , واخدت العنوان وانا مش مصدق انه اخيرا هيحصل , روحت لها البيت وفتحت لي في الميعاد , كانت لابسة رووب وشدتني من ايدي وهي بتبص على السلم , دخلت وانا قلبي بيدق اخيرا هنيك , بصيت لها لقيتها جميلة ومستعدة للنيك كانها عروسة , ونكتها فعلا وانا مش مصدق انه حصل .

قصص نيك من الفيس بوك

تعرفت عليه على الفيس بوك هو متزوج وأنا متزوجة عمره 32 سنة واسمه أمجد وأنا 24 سنة اسمي رنا بعت لي إضافة وسألته هو مين فقال لي عادي بتعرف عليكي عجبتني صورك قولت له آسفة مش بتعرف على حد وانا كنت كدا فعلا مش عايزة مشاكل بس هو كان كل شوية يكلمني وواحدة واحدة بقينا أصحاب واخدت عليه، جوزي مسافر وبييجي كل سنتين مرة وأكبر مني ب 18 سنة ومفيش بينا أي مشاعر ولا حتى جنس لكن أمجد حاجة تانية خفة دم ومشاعر وإحساس ومع الوقت بقى بينا علاقة حب مش بس أصحاب، هو قال لي انه منامش غير مع مراته وأنا بصراحة نمت مع اتنين بعد جوازي كانو أصحابي في الدراسة لكن كنت بطلت أكلم أي حد، أمجد مارست معاه سكس فون لكن مش كفاية طبعا بالنسبة لناس متجوزة زيننا اتفقنا نتقابل عنده في البيت واتحججت لحماتي بحجة اني رايحة أكشف واديتها الولاد وروحت لأمجد الشقة بتاعته، ودقايق بالظبط وكنت في أوضة نوم أمجد ومراته، كنت حاسة إحساس محسيتوش في حياتي لا مع جوزي ولا مع أصحابي هو وسيم ورقيق ومختلف عنهم وكله إحساس ورجولة في نفس الوقت مكناش بنتكلم كنا بس بنستمتع كنا قاعدين جنب بعض على السرير قرب مني وباسني من شفايفي وهو ماسك ايدي وساب إيدي ومسك صدري وأنا كنت هايجة أوي من لمسته وبوسته كأني أول مرة أتناك بدأ يحسس على رجلي وكنت لابسة جيبة رفعها وبدأ يلمس فخادي العريانة ويفركها بأيده وهو بيدعك بزازي وبعدين دخل إيده في أندري لمس كسي وانا فتحت رجلي ونيمني لورا وانا رجلي مفتوحة والجيبة مرفوعه وهو إيده في البانتي بتاعي وبيحسس على كسي وبدأ يبعبص كسي وأنا كنت مولعة من الهيجان، وبعدين قلعني الأندر وأنا من هيجاني كملت قلع من فوق وقلعت الحجاب وبقيت عريانة وهو قلع هدومه كلها ونام جنبي على السرير وحضني جامد وجسمي كله فقى في حضنه واحنا الاتنين عريانين وهو بيبوس في شفايفي ورقبتي وهيجانه بيزيد وبيولعني معاه ونزل قعد يرضع في بزازي وهو بيبعبص كسي جامد وانا رفعت رجليا وهو هاري كسي بعبصه وبعدين نزل لتحت هجم على كسي قعد يبوس ويلحس فيه جامد ويلحس خرم طيزي وبعدين قرب زبه من كسي قعد يحكه في كسي وخرم طيزي من تحت لفوق ويضرب كسي بزبه وبعدين مسك زبه وبدأ يدخله في كسي وأنا ماسكة بزازي بفركها ومغمضة ومستمتعة أوي ونام عليا قعد يبوس في في رقبتي وشفايفي وهو بينيك في كسي جامد وأنا بزازي لامسه صدره وزبه في كسي ودايبه وسايحة تحته من الهيجان والنيك وبدون مقدمات لقيته قعد وأخد بصباعه من عسل كسي ودعك بيه خرم طيزي وبدأ يدخل زبه في طيزي وزبه دخل واحدة واحدة وانا فاتحة طيزي بأيديا وناكني فيها بالراحة شوية وبعدين قلبني على بطني ونام عليا وبدأ زبه يدخل في طيزي وهو ماسك بزازي جامد وناكني في طيزي وانا هموت من المتعة ومديت إيدي أفرك في كسي وهو بينيك طيزي ولقيت نفسي بجيبهم وبقفل على زبه بطيزي جامد وهو مكمل نيك لحد ما جابهم جوة طيزي وطلع زبه وحسيت باللبن نازل من طيزي على كسي فقومت دخلت الحمام اظبط نفسي وخرجت لقيته نايم على السرير ماسك الموبايل فمسكت زبه قعدت أمص فيه لحد ما وقف وقعدت عليه بكسي ونمت عليه وحضنته وهو مسك طيزي وأنا بتحرك على زبه وبتنطط عليه وهو رفعني وقعد يرضع في بزازي ومسك طيزي تاني وقعد يرفعني وينزلني على زبه لحد ما جابهم تاني جوة كسي المرة دي وكانت أحلى نيكة في حياتي.